Stresshuva

Loretta713

Trådstartare
Ni som har/testat stresshuva, funkade det? Vad blev resultatet? Hur var er häst innan/efter användning av stresshuva? Funderar att införskaffa mig en till min häst som blir extremt taggad och explosiv vid hoppning men ville veta om det funkar först. Förstår ju att alla hästar är olika men vill bara höra vad andra har fått för resultat.

Ni som har/testat stresshuva, funkade det? Vad blev resultatet? Hur var er häst innan/efter användning av stresshuva? Funderar att införskaffa mig en till min häst som blir extremt taggad och explosiv vid hoppning men ville veta om det funkar först. Förstår ju att alla hästar är olika men vill bara höra vad andra har fått för resultat.
Är det en Fenwickhuva du tänker på?

Det finns några trådar om du söker, bla https://www.bukefalos.se/threads/fenwickhuva.1493204/

Vad är en stresshuva?? :confused:

Tänker att du säkert redan har provat vanlig huva med tjock-fodrade öron? Jag har inte provat stresshuva men huva med tjocka neoprentygsöron fungerar lungnande på min häst som också blir väldigt taggad när vi hoppar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
517
Senast: Krystalline
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?