Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi brukade göra det, hon vart betydligt lättare i bogen då.
Men sedan Trollet kom på att man kan luta tyngden mot benet så att matte bara var tvungen att släppa ( ), så blev det lite svårare, så nu gör vi inte det.
Men ska testa igen och se om det bara hade med hennes växtvärk att göra..
Alazzi hade lite krämpor efter sin sjukdomsperiod och hade avlastat en hel del.
Vilket gett stora spänningar både här och där (framför allt fram)
så här är de streching efter varje ridpass och efter massage.
Vilket har gett enorma resultat då de inte går att komma åt där bra med massage.
Och han har lärt sig att uppskatta de jätte mycket står och hjälper till
Eftersom jag är lite lat och inte alltid har tid, så stretchar jag hästarna bara efter hårda träningspass. Men jag borde egentligen göra det mycket, mycket oftare...
Jag försöker strecha så ofta jag orkar! Det blir kanske 4 gånger i veckan. Min lilla pålle älskar det! Han hjälper verkligen till o sträcker ut. Han var lite stel i bakdelen men med strechingen och massage innan och efter ridningen har han blivit mycket lösare! // MOLLAN
Ja! Efter träning eller uteritt gör jag det.
(Ej vid kortare barbackapromenader som det blivit mycket av nu i julmörkret)
Masserar för det mesta också.
Japp, det gör. Fast nu har min pålle kommit på att det är så skönt att stretcha så nu gör hon det själv T.ex. när hon ska gå ut i hagen på morgonen så stannar hon ofta halvvägs ut och sträcker ut bakbenen
Ja det händer, dock så tror mina hästar att de ska leka, "ska vi skaka hov" fast nu går det bättre. gör inte varje gång utan när de är på humör, de är väldiga humörhästar!
Jag strechar hästarna så ofta som möjligt, dom tycker att det är så skönt...
Tyvärr så hinner man inte strecha varje dag, men mina hästar strechar själva dom me...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Kropp & Själ Det är just det - personen ska tycka det är roligt. Det får inte vara för pilligt. Nu är den tekniska nivån typ att spela spindelharpan...
Juridik & Ekonomi Min sambo begärde ut journalerna på sin mamma efter hennes död.
Han behövde inte medgivande från syskon.
Ibland så behöver man få svar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.