Stranden värdesaker?

Jag fragar nagon som sitter bredvid mina grejor om de tankt sitta kvar en stund och om de svarar ja ber jag dem halla ett oga pa mina grejor. I Sverige.
Nar jag bodde i Florida lamnade alla sina saker vid sin stol/handuk och jag horde aldrig talas om att nagon blev av med sina grejor vid "vara strander".

Jag har alltid lämnat mobil, pengar och liknande när jag badat och jag har aldrig blivit av med nåt. I Sverige.
 
Det enda jag har med mig är bilnyckel, och den brukar jag bara lämna under kläder, handduk och så. Har lite koll från vattnet men inget extremt, jag är egentligen inte särskilt orolig.
Cyklar jag till badet är det en liten strand och ett snabbt dopp, då har jag visserligen mobilen med men brukar i regel vara själv, så jag lämnar den i väskan bara.
 

Liknande trådar

Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
1 333
Senast: Badger
·
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
842
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 381
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp