W

withyou

Finns det någon därute som kan tipsa om några bra, inte för dyra stövlar att hoppa i? De ska mest användas på tävling.
Jag har som sagt inte miljoner att lägga på dem, 2000 kr kanske?
De ska helst hålla i mer än typ.. en vecka också :grin:

Kom gärna med förslag och har ni bilder, så lägg upp dem :)
Tack på förhand

Sv: Stövlar?

Jag har ett par från Hööks.
Strax under 2000:-
Passar mina smala ben bra och håller fint än så länge.

Har ett par Pioneer som är rätt smala i vristen samt i foten.De är mjuka och sköna med lite blingbling på märket. Men kostade dock 2200:- men dt är ju inte så jättemkt över 2000:-.Älskar dem iallafall.Mjuka och sköna inga som man måste gå in för att kunna rida med.Har hållt än så länge och tror inte de går sönder så lätt!:cool:

jag har ett par dublin, kostar mellan 2000-2500:- , använder dock bara mina hemma .

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
612
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: Trott
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 254
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar