Sv: Stövlar

ok :D

mina felini stövlar. Köpta under Fhs -07
bilden är tagen utanför husvagnen där :D

33507_1187108996.jpg

Kan inte se bilden!

Rolig tråd, ska hålla koll på den, eftersom jag är på jakt efter ett par ridstövlar :)

nu så har jag laddat upp den på en annan sida.
Så in med bilder! (gärna på trenton stöveln) :D
18011558.jpg

Här är mina, kass bild. Köpta under FHS-06. Andvänds inte längre men är på jakt efter nya, mkt intressant tråd. :D
Märket är Pioneer. Ska köpa nya med bling bling, vet bara inte riktigt vart de finns att köpa. en affär nära mig ( Svensk R**sport) sålde ut dom innan Jul vet jag men fanns ej i min storlek så om någon vet så får ni gärna hojta! :P

16304355.jpg

nu så har jag laddat upp den på en annan sida.
Så in med bilder! (gärna på trenton stöveln) :D
18011558.jpg

riktigt snygga! vad fick du ge för dom, är det bra kvalitét?
ser väldigt mjuka och fina ut i skinnet. Kan du inte lägga in fler bilder där man ser hur dom sitter:angel::bow:

Jag har Pioneer med bling-bling. Köpta på S*ensk R*dsport... :p

Om du har tid att vänta lite, så kommer don snart in igen, för massa av mina kompisar ska köpa dom, så dom har typ frågat... :angel:

Har tyvärr inga bilder än, fick dom i torsdags... :D

Diana

kassa bilder men endå
gav nog runt 3000 tror jag
sitter super och är jättebra kvalitet
15211053.jpg

15599710.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Badger
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 470
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar