stövlar i terrängen...

B

Binsan

har förnärvarande inget TR tillgängligt men visst måste man fortfarande ha läderstövlar i terrängen??

Sv: stövlar i terrängen...

rider jag me...:) så de hoppas jag..hehe...

Det är väl bara på nationella man måste ha stövlar eller??

på nationell och elit måste man ha stövlar i samtliga grenar, på reg och lägre är det även tillåtet med skor + chaps

nä precis. men det ska vara ridstövlar iaf. (annars kunde man ju satsat på gröna gummistövlar :rofl: )

hade inte fälttävlan ett undantag i TR där man var tvungen att ha stövlar i terrängen eller nåt liknande? eller har jag kvar det från nåt mkt gammalt TR, kontentan av det hela, får man ha chaps i terrängen??

mina kära stövlar har nämligen blivit stulna så jag behöver investera i ett par nya i sådana fall ganska snart nu inför årsdebuten.....;)

Det är nog ingen brådska med stövlarna med tanke på att våren inte hade tänkt att infinna sig förren typ maj:smirk:

det är ok att rida i chaps + skor i terrängen på lokal och regional.

fast som sagt, årsdebuten (för oss alla) verkar dröja....

akta så att du inte hinner både gå in dom och slita ut dom innan tävlingarna börjar, risken finns ju ;)

haha, jag har bara mina stövlar på dressyr och hopptävlingar och det är inte så många. så de borde överleva till årspremiären iaf :D

Vilken larvig regel, det borde räcka med att det ser någorlunda likadant ut. Samma färg förstår man ju, men material? :confused:

Det har inte jag heller förstått faktiskt.

Det innebär att jag måste slänga ut masas "onödiga" pengar på ett par stövlar som jag säkert inte kommer använda så spec mycket :crazy:

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Utrustning Snart är vintern här 🙈 Jag letar vinterridstövlar som är varma och tål att göra annat i då jag inte byter mellan skötsel å ridning. Men...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: zarmino
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 348
Utrustning Behöver nya stövlar -måste vara mjuka, ej ha ngn snörning & rätt billiga… Hjälp tack
Svar
5
· Visningar
653
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023