Stövlar från Ingdams

B

breccia

Ska försöka att inte låta allt för förvirrad i mina förklaringar nu :angel:
I Ingdams katalogen så har det funnits stövlar, med och utan foder, i svart eller brun mocka.
Jag tror även att det är dragkedja på dem? Eftersom deras sida är nere för tillfället tänkte jag höra om ngn vet vad det är för märke på dem o vart i stockholm man kan köpa dem?

Jag köpte mina på Hästgallerian.. För dom var slut på Ingdams i SVerige O Sen var det slut i Danmark också O Då skulle det ta 8 veckor innan det kom in.. Sen hittade jag dom på HG!!! Tur det!!! Men dom töjjer sig rejält så köp för små.. Mycket för små..

Jag vet inte.. Handlar jöh inte på Hästbiten!!! Men det är väl den närmsta affären för dej va?? Dom borde ha där.. Nästan säker på det.. Dom har det jöh på Sadelkammaren i Bromma också så dom borde ha där..

Hästbiten hade iallafall dem när jag provade dem förra hösten... Sadelkammaren kan hade dem, ring och kolla! :idea:

är det grenoblestövlarna som är fodrade i fårskinn du menar? De finns på stenbergs läder, där det dessutom är 20% rea just nu :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 947
Senast: Unafraid
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 294
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 490
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 750
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka