Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag rider så gott som alltid med mina shortchaps o sparar på mina stövlar. Stövlarna använder jag på tävlingar och på träning för tränare, annars chaps.
Mina stövlar är ett par Soubirac och mina shortchaps ett par svarta Treadstone ! Har även ett par bruna shortchaps (missfärgade efter att ha legat ett tag i stallet) som jag inte minns märket på nu. Faller snabbt isär...
Tänkte också spara på mina stövlar, men är inte villig att lägga ut typ 2000kr på ett par shortchaps heller. Men Treadstone brukar väl ha rätt bra priser?
Jag rider bara med stövlar då jag måste (bara på tävling alltså)
Annars har jag ett par slitna jacson shortchaps som jag har hemma, och ett par MH Excellsior som jag har vid träning för tränare (har även haft dessa på lokal dressyr på vintern när det i mitt tycke varit för kallt med stövlar.).
Dessa kostade 995kr där jag hittade dom har jag för mig, eller lite biolligare, men så hade de 25%rea på det, så jag var väldigt glad!
Sitter skönt, o så har de liksom stövlarna skärning uppåt på utsidan!
Rider i princip alltid med shortchaps. har ett par mega gamla men ursköna jacson som håller på att gå sönder totalt. men ska bara hitta nån typ skomakare eller nått som kan laga dem åt mig för jag vägrar köpa nya.
Just nu äger jag inga riktiga ridstövlar, då jag växte ur de jag hade o bara har tränat sen dess. Så på träning rider jag i ett par stövelskaft..minns inte märket dock!
Jag varierar mina stövlar med jacsons lyxleggings. Är jättenöjd med dem!
Ngn gång ibland händer det att jag rider med bara jodhpurs och ridsockar, det känns jättekonstigt
Jag rider med stövlar vid, träning, tävling, fotografering och när jag åker till ridhuset. Annars rider jag i hellånga Jacsonchaps i brun mocka. Varierar ibland med att linda mina underskänklar, men nu när jag inte har hoppsadeln kvar gör jag knapp det längre.
Jag rider med stövlar vid träningar för tränare, fotografering och ev. tävlingar (vilket det inte har blivit några detta år). När jag rider ut eller hoppar har jag Mountain Horse protective jodhpur och Dyón stövelskaft.
Jag rider sällan i mina Soubirac stövlar längre, mest för att de blivit för stora, eller så är det jag som blivit för liten. Men de sitter inte bra längre, korvar sig i ankeln.
Så det blir mest skor och stövelskaft för min del, panikinköpta från Hööks. CRW Gaiters & jodhpurs.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.