STORT GRATTIS....

puppan2

Trådstartare
...till fio (eller vad du nuförtiden heter :angel:) som kom trea i Falkenbergs tvåstjärninga internationella tävling i helgen!!! Imponerande bra :bow: :bow:

grattis.......va o såg när terrängen gick.....vilken läcker häst du har :d

Tack Alla!! :)

Jo du vet det var det där när du sa vår tids Ulla Olsson som fick mig att rida på :D

Jag tog faktiskt en lång väg oxå, det var ett bord med 4 galoppsprång till en spets på böjt spår, Hille snubblade lite i landningen (och jag stukade tummen)så jag tappade linjen och fick gå runt på vingarna på spetsen och det tar ju ett antal sekunder :angel:

Fast hur kan det komma sig??? Varken fio eller jag finns ju i verkligheten *ironi*

Men GRATTIS till spökryttaren!!! ;)

Apropå fejkad var ju resultaten lite bristfälliga.. Pratade med en kamrat idag som var noterad som felfri på hinder trots att hon var rätt säker på att hon trillat av.. Synd att hon inte galopperade på lite då och inte lallade två minuter över tiden. :D

Hon sa iaf att Hille såg jättefin ut och att du red riktigt fort! :D

Himla trevlig häst du red i fbg;) Gillade er ritt skarpt!! Synd bara att jag jobbade så jag missade dressyren o hoppningen.. Men det tar vi igen på SM, jag kommer släppa in er till dressyren iaf;)

Nej det kommer du inte alls att göra för Hille skall inte vara med där överhuvudtaget (har aldrig varit tänkt så) utan det var dom andra som skulle gå där, men nu skall dom inte heller vara med där för jag skall till Kungsbackas hopptävlingar istället samma helg. ;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 452
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter förra årets tävlingar på Strömsholm, då intresset för de internationella fälttävlansklasserna var stort, har arrangören bestämt...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Min tax har nu blivit 13 år och i stort sett tappat hörseln. Hon kan höra väldigt höga ljud men för det mesta går allting henne förbi...
2
Svar
26
· Visningar
4 340
Senast: Sofie_B
·
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka