purity_666
Trådstartare
Ja som rubriken, störs dom av ljudet som ska skrämma bort möss? Någon som använt en sån medan ni haft hund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Det låter helt vedervärdigt. Jag tror inte vi människor kan höra de absolut värsta tonerna men vissa kan nog höra de mest lågfrekventa. Det går inte att stanna kvar länge i närheten av en sån skrämmare i alla fallVet inte ifall hundar hör dom eller reagerar på dom men jag skulle aldrig chansa!
Jag ”hör” dom och för mej känns det som att huvudet håller på att sprängas när jag är i närheten och det vill jag inte utsätta varken mej själv eller hundarna för
Samma här. Det låter helt vedervärdigt. Jag tror inte vi människor kan höra de absolut värsta tonerna men vissa kan nog höra de mest lågfrekventa. Det går inte att stanna kvar länge i närheten av en sån skrämmare i alla fall
Jag förstår det! Särskilt irriterande att de ändrar frekvens med jämna mellanrum.Nej verkligen inte. Första gången det hände trodde jag seriöst att jag höll på att få en hjärnblödning eller nåt
Jag hör den också. Men mest irriterande höra ett pip, inget obehag.
Va glad för det
Tror det beror på typ av skrämma. Min bror hör den med på samma vis som mig. Dvs jag tror inte det är en sån som höra på det vis som upplevs obehagligt.