stormur höst lätt

S

s_ir_i

är det någon där ute som ska vara med på stormur höst lätt? jag ska vara med och tävla med min häst Kolur. ska satsa på fyrgången vill i alla fall få 5,5 men får se vad som händer. hör gjärna av er så jag vet vilken konkurans jag får. kollade in startlistorna, och jag kännde igen några från förra gången:) :rofl:

Sv: stormur höst lätt

Finns redan en sån här tråd :)

Jag skulle ha vart med, men jag kommer att stryka mig.

Sv: stormur höst lätt

är det någon där ute som ska vara med på stormur höst lätt? jag ska vara med och tävla med min häst Kolur. ska satsa på fyrgången vill i alla fall få 5,5 men får se vad som händer. hör gjärna av er så jag vet vilken konkurans jag får. kollade in startlistorna, och jag kännde igen några från förra gången:) :rofl:

Jaså du har blivit medlem här nu. Du fick ju länken till min tråd om tävlingen, där har några svarat som ska vara med!

Vi ses på lördag, vi kan ju bygga hage nära varandra så Kjarkur och Kolur får prata lite (taktiksnack ) !:banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur