Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var rejält med åska och regn även där hästen går på bete men våra hade verkat oberörda i morse iallafall.Norr om Stockholm. Började regna igår kväll. Jag var tvungen att sova med öppna fönster och balkongdörr p g a nya puckogrannar som målat så det stank i min lägenhet (de låter nästan dygnet runt och har förorenat min balkong flera gånger ). Vaknade minst tre gånger då lägenheten lystes upp av ett ljussken och alldeles därefter kom knallen. Gladde mig åt att det verkade vara nära och inte 25 km där hästen går på bete.
Så klart, men det är inte vad jag vill tänka på mitt i natten när blixtarna viner omkring mig och jag försöker somna omDet var rejält med åska och regn även där hästen går på bete men våra hade verkat oberörda i morse iallafall.
Skulle aldrig sagt något, nu regnar det så sikten är nollGöteborg har klarat sig (för en gångs skull!) extremt bra än så länge - regn i natt men inga hysteriska mängder. Uppehåll men mulet och dimma idag. Hörde ingen åska alls i natt (till min stora besvikelse - älskar åska!).
Regnet har börjat någon km bortStora mörka moln med några luckor, KVAVT och tryckande luft, trots att det fläktar till då och då. När solen får chansen skiner den starkt och skarpt.
Norra Skaraborg.