Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att fråga om temperatur. Vår varmvattenberedare räcker till två duschar på eco mode och till fyra duschar på normalt mode. (Jag har ingen aning om antal liter, men eco mode motsvarar 50 grader.)Alla ni som har en varmvattenberedare, vad har ni för storlek på den? Hur många personer är ni i hushållet? Funkar storleken ni har bra?
Hur fungerar eco mode, 50 grader låter ju som Legionella-risk - är det varmare i själva beredaren? Eller är det precis på gränsen för att Legionellabakterierna inte ska klara sig?Glöm inte att fråga om temperatur. Vår varmvattenberedare räcker till två duschar på eco mode och till fyra duschar på normalt mode. (Jag har ingen aning om antal liter, men eco mode motsvarar 50 grader.)
Det är jag övertygad om.80 l räcker mer än väl åt mig
Med mitt långa hår behöver jag minst 50 lDet är jag övertygad om.
Förrförra ägarens beredare gick sönder och hon hade bara råd att köpa en 30-liters. Har inte bytt den eftersom den funkar och är snabb på att värma nytt om det tar slut. Jag klarar en dusch om jag stänger av medan jag tvålar in mig
Lilla gästhuset har större beredare
När mitt hår var längre tvättade jag det ena dagen och duschade nästa.Med mitt långa hår behöver jag minst 50 l
När jag renoverade badrummet satte jag in en på 160 liter. Nu kan jag ta riktigt varma bad.Bra tråd! Ni som har badkar hur stor har ni?