Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det inte lättast att ta med hunden till affären så får den provas ut där?
Eller du kanske har hittat något på nätet... måste väl finnas nån måtttabell för hur man mäter.
Han är ca 68 cm runt bröstkorgen och har storlek 4, men den går ju att länga en hel del. Fast bandet över bogen kanske inte räcker om din är kraftig där?
mja, fast hurtta finns ju inte på alla ställen och finns det så är det fel sort mot vad jag vill ha
hunden har en blå/orange regnoverall och jag vill ju ha matchande sele
det finns 2 butiker häruppe som har hurtta och dom har nog bara läderselen tror jag.
ska kolla lite mer
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.