Storlek på German Line Kandar

JoCfin

Trådstartare
Ni som har GL-kandaret, hur är de i storlekarna? Finns inget full att få tag på- slut överallt!!! Jag fattar inte varför tillverkarna slutar göra sjukt poppis saker typ breda nosgrimmor etc, finns ju döbert, os, passier mm men det kostar ju...:( GL är ju ett av de få pridvärda kandar med hakar tex.

Har nu beställt ett cob nu ändå. Min häst har inget jättehuvud så det kanske funkar:confused:

Sv: Storlek på German Line Kandar

gl kandaren är små i storleken.

det finns väldigt många butiker som säljer dessa kandar och alla lär inte ha slut i stl full!

dessa är väldigt små i storlekarna, speciellt sidostyckena är minimala! min häst som drar storfull kan inte ha dessa.

Jag har bara kolla i sthlm/uppsala och inte sett något... Internet-ställena har slut-de som jag har hittat iaf. Vill ha brunt också, det gör det hela lite svårare.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr jag har länge varit ute efter ett svart dressyr träns, 2,5-3cm vitfodrad nosgrimma, ingen tjock fodring och ska sticka ut ca 4-5 mm...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: FadeAway
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 716
Senast: Hedwig02
·
Dressyr Jag har tänkt beställa German Lines kandar (men har ffa tänkt använda det som träns), men har lite funderingar som någon förhoppningsvis...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Centaur
·
Dressyr Jag vet att det finns många kandartrådar, men jag lyckas inte riktigt hitta exakt det jag söker.. Jag vill ha tips på kandar till min...
Svar
19
· Visningar
1 415
Senast: KallaMigBecca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka