Storlek på Dyón Träns ?

michelleduchess

Trådstartare
Hej, jag har köpt ett Dyón working collection träns till en ganska liten/normalstor storhäst, och jag valde storlek full. Hästen är borta över sommaren och kommer inte hem på några veckor så kan inte prova.. Har någon erfarenhet av dessa träns? Är dom normalstora, små, stora i storlek? Tack på förhand! :laugh:

Sv: Storlek på Dyón Träns ?

De är nog ganska stora i storleken. Jag har full på en häst som normalt har full ibland men oftast x-full. Har flera hål kvar på ett working collection med foder. Vet inte hur dom med det släta är med hakar =)

Ja jag fick hem det idag och det såg ganska stort ut :( Så jag får byta det mot ett Cob istället, tack! :D

Det är på tok för litet runt nosen för en connemara på 156 iaf :p I övrigt passade tränset honom bra, käkremmen var kanske lång? Provade typ 10 st träns tills jag hittade ett som gick runt nosen i full... :o

Liknande trådar

Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 580
Senast: alicegard
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 642
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 562
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka