storlek i equestrian stockholm shabrak till D ponny

jag har en 147,5 D ponny men vilken storlek i equestrian stockholm och equality line schabrak och huvor? Hon är smal, 8-10 år och en hopphäst från holland jag har 15 eller 16 sadel vet inte , e 11 hjälppp

Om cob finns tror jag det passar perfekt på en 15 eller 16" sadel. Full blir nog stort under en sadel i den storleken, och ponny finns risk att det ser lite litet ut på hästen.

Vår 148 cm ponny har full i de schabraken. Cob skulle bli för litet. Har 16,5 tums sadel.
teddyellenpoj.webp

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 427
Senast: Strandad
·
Utrustning Hej! Det här känns så konstigt, heheheh. Det är ju liksom första gången jag skriver något här😂 Men jag antar att jag ska börja med min...
Svar
16
· Visningar
5 807
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
59 382
Utrustning Har sett att det finns flera nostalgi-trådar med utrustning. Alltså typ sådan utrustning man minns från sin barndom för 20 år sedan etc...
Svar
18
· Visningar
2 070
Senast: Maoam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30