Storlek hööks sidepull?

silverblom

Trådstartare
Någon som vet hur hööks sidepull med rep är i storleken?
Såg att det bara fanns i full, min häst har eg x-full

Vet att de har ett till i x-full men jag vill ha det med rep på nosen

Jag tror det är ganska ställbart, i en annan tråd här så skriver dem att det är stort i storleken, men jag tror de kanske syftar på det med läder på nosen, men jämför dem två i butik om du kan! Annars kan du ju mäta vad din häst behöver på ex sidostycken osv. och maila eller skicka meddelande till hööks och fråga.

Kollade i butik idag och det var ungefär lika långt som en x-full grimma, men nosedelen var mindre, dock ställbar.

Liknande trådar

Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 440
Senast: Strandad
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
579
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka