stora snacksidan

F

fnyz

ibland står det att det finns en gäst på snacksidan. Alltså hur får man kontakt?
Vem är gästen och/eller hur ser man vem det är?

Och varför "fastnar" chatten så fort någon moderator uppdaterar buke? Den där upptagetskylten kan vara rätt irriterande särskilt när man skrivit en lång harang till svar på en fråga - och den bara försvinner i cyberrymden när man tryckt på sänd. *suck* Förslag: lägg "stora snacksidan utanför bukes ordinarie PHP-code

Senast ändrad av en moderator:
Sv: stora snacksidan

fantastic NU har det setts en gäst - en medlem - som skrivit TACK TACK - men hur loggar man in som gäst? Är det ingen som beskrivit? Kan någon förklara kortfattat - tack

Nu säger jag inte att det är så... för jag vet inte... Det kan inte vara så, att någon som är bannad, utkastad eller liknande, kan ha skrivit något och därför står meddelandet kvar, men inte namnet?...

Bara en fundering...

Tittar på klockan :eek: och letar genast reda på en säng.

Nu säger jag inte att det är så... för jag vet inte... Det kan inte vara så, att någon som är bannad, utkastad eller liknande, kan ha skrivit något och därför står meddelandet kvar, men inte namnet?...

Bara en fundering...

Tittar på klockan :eek: och letar genast reda på en säng.

Nja någon banning är icke känt om den aktuelle användaren. Medlemsnamnet visades klart och tydligt. Sluta gissa tack Gissningar leder ingenstans.

Användarnamnet "gäst" eller VAD FARAO menar du???

Jag slutar gärna gissa, men då får du banne mig sluta mumla ur skägget och förklara vad DU menar, tror och DU VET!!! Annars kan du ta denna diskussion PRIVAT med Gunnar.

Användarnamnet "gäst" eller VAD FARAO menar du???

Jag slutar gärna gissa, men då får du banne mig sluta mumla ur skägget och förklara vad DU menar, tror och DU VET!!! Annars kan du ta denna diskussion PRIVAT med Gunnar.

Privat? Varför bukefalos-hjälpen finns ju för frågesvar. "Sluta mumla ur skägget" - Nyrakad!

Förlåt så mkt om jag är oartig och bara FÖRSÖKER ge ett svar. Men eftersom ingen annan varken andra bukeanvändare, som kan ha varit inne på chatten, eller någon annan moderator, eller Gunnar själv, ens har FÖRSÖKT att ge dig ett svar, så kanske ingen annan heller riktigt förstår vad du menar.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
en av moderatorerna

Förlåt så mkt om jag är oartig och bara FÖRSÖKER ge ett svar. Men eftersom ingen annan varken andra bukeanvändare, som kan ha varit inne på chatten, eller någon annan moderator, eller Gunnar själv, ens har FÖRSÖKT att ge dig ett svar, så kanske ingen annan heller riktigt förstår vad du menar.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
en av moderatorerna

*suck* Ingen ide att ens fråga mer vill man misstolka bokstäver så gör man det.
MVH en frågvis fnyz, men icke svarslös.

Liknande trådar

Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 821
Senast: SiZo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 144
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar