Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bluntstone går till storlek 48...
Tack för tips, väldigt snygga.Jodphurs CityLine 5.0 finns i storlek 48 t ex.
Den tycker jag dessutom är snygg till civilklädsel också.
Tycker bluntstone verkar så klumpiga och tunga men det kanske de inte är?Bluntstone går till storlek 48...
Det beror på modell och vilka återförsäljare man tittar på.Gör de, jag hittar bara till 47 på nätet.
Titta på arbetsskor. Väldigt många av de fungerar utmärkt att rida i och finns i större storlekar. Vill du skydda tårna men slippa tyngden och kylan från stålhättan så finns numera flera skyddsskor med komposithätta istället för stålhätta som te x i den här https://www.jobi.se/arbetsskor/skyddsskor/skyddssko-ftg-tour-s3.html#description som finns upp till stl 48 och lär gå utmärkt att rida i tillsammans med shortshaps.
Oj! Det gör jag jämt. Mina ben och fötter klarar ingen typ av skor/kängor utan snörning.Jag måste bestämt avråda från att rida i skor med den typen av snörning. Jag har fastnat en gång (med shortchaps utanpå) och det kunde gått riktigt, riktigt illa.
Oj! Det gör jag jämt. Mina ben och fötter klarar ingen typ av skor/kängor utan snörning.