Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Någon som har koll på hur årstiderna ligger? Hur många dagar är varje årstid?

Årstiderna varar en vecka tror jag! Hösten börjar första i månaden, vintern den 8de, våren den 15de och sommaren den 22a fram till månadens slut :)

Någon vänlig själ som vill bli vän med mig och erbjuda mig ett äpple? (mål) :angel: Heter Dream Weaver och skickar tillbaka ett såklart om ni vill :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ett äpple du nu av skogstrollet fått. Jag hoppas det ska smaka riktigt gott!

Det var värst vad du kan svänga ihop det ;)

Och om du har ängabrist så får du nöja dig med att odla på färre, men försök ha en fågelskrämma iaf. Nästa sommar kommer du ha råd att odla på fler och rätt som det är så är du rik!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Nya funktioner på kontorssidan :)

Och andra ställen också, såg jag nu :O
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, jag lär åtminstone hinna få ihop till Den Blyge :p Den förmögne och Lojale är inte heller nåt problem, och jag siktar även på Pionjären. Mästaren däremot vetefasen... 20 Y-horn är det väl inte värt tycker jag. Falabellan verkar ju lite udda, undrar hur mycket färdigheter man får av den.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men vad sjutton.. dom kan ju inte hålla på och ändra såhär innan man lärt sig spelet:p Vart har uppdragen tagit vägen?:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

De 10 första som lyckas samla alla kringvandrande hästarna får en Balios, resten en Falabella. Läste nånstans att man skulle få färdigheter av den, olika beroende på vilken Falabella man fick. Mer än så vet jag inte :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Äsch...

Kom för övrigt på att jag reser bort en vecka på torsdag :eek:
Vet inte hur jag ska göra med mina hästar då...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

"kringflackande hästar" :rofl:
kunde väl åtminstonde döpt dem till "vandrande hästarna" eller nåt :p

jag vet inte vad jag ska säga om förändringarna.. vissa saker är bra, andra dåliga :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

var kan man odla? eller måste man ha spelat ett visst antal dagar?
jag började spelet på finska..men det gick inte att byta språk utan att mista hästen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu kommer min nästa dumma fråga:p Hur ska man bära sig åt att vinna på tävlingarna? Tycker mest jag hamnar sist trots att jag väljer tävlingar med lägst svårighetsgrad:mad:

/LillaMy-Dålig förlorare:angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu kommer min nästa dumma fråga:p Hur ska man bära sig åt att vinna på tävlingarna? Tycker mest jag hamnar sist trots att jag väljer tävlingar med lägst svårighetsgrad:mad:

/LillaMy-Dålig förlorare:angel:

Om du tränar upp hästen på ridturer först (trav, galopp, branter, strand) men bara lite träning på färdigheterna så kommer du att tilldelas lopp där låg kapacitet krävs. Det har funkat för mig hittills!

Och förstås, kolla vilka andra hästar som är anmälda. Är det värstinghästar så är chansen låg att vinna.

Hästarna behöver ha 100% energi och moral för att gå som bäst i loppen dessutom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp