Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

"födde ett föl" i spelet..alltså skrev in mej som spelare.fattar absolut inget,hur får man pengar?eller måste man köpa dom för riktiga pengar.?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du får pengar genom att skaffa ett jobb, sälja saker/hästar, ge betäckningar med dina hingstar.

Man kan kreditera med riktiga pengar också, men man klarar sig utan.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl
Har börjat tröttna sjukt mycket på howrse och vill satsa på en ny ras. Vilken hade ni valt?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ingen alls, har bara lite olika raser som jag tävlar med för att få pengar
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är lite tråkigt att det inte finns så mycket att göra när man väl nattat hästarna... :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja man tröttnar på att sitta och hoppas och vänta på att det ska flyga förbi ett ÅP eller YH....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL*

Blörk.. Är så sjukt omotiverad i spelet nu igen. Fast ser fram emot morgondagen - då kommer Balios att ge mig ett Nyx-paket! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ja skaffa pengar..jag har ett jobb,hur fasen ska jag sköta det? det står att du sköter det automatiskt då du skriver in dej för dagen???men sen står det att du e arbetslös,o inte har någo pengar.fast du har anställning???
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nämen! Haha, det hade jag helt glömt, det innebär ju att jag också kommer få ett från min Balios:bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

om du fick ett jobb idag så 'aktiveras' det inte förrens imorgon :)
och jepp, allt sker automatiskt. Du måste dock sköta om minst en häst om dagen för att få lön dagen efter :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad står det om du går in på profil -> Mitt jobb? Då ska det stå:

Du är just nu en stalldräng. Du har ett jobb på ridcenter [ridcentrets namn]. Du får ** i lön varje dag du loggar in på Howrse och sköter om minst 1 av dina hästar. Ditt arbete utförs automatiskt. Ditt kontrakt går ut den ** juni 2011.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Framgångstips för ridcenter? Nu har inackorderingarna hittat till mitt stall och det är fullt. :) Förköpte mig på boxar så nu måste jag dra åt svångremmen lite... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ÅldringsPoäng eller YmnighetsHorn ;)

På vilka sidor kan dessa flyga runt? Har sett ett par äpplen flyga, men bara när jag varit inne på någon av hästarna. Är det bara där, eller på fler sidor?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Odla massor för att tjäna mer, satsa dina pengar på stora åkrar och helst fågelskrämmor för att få så bra skörd som möjligt. Vete ger bäst betalt, odlas på sommaren. På våren kan du odla lin för att få linbäddar till boxarna och sälja det du inte behöver. Skaffa ett växthus så att du kan odla året om :D

Toffeldjur:
På alla sidor, de kallas ufon och kan innehålla bland annat sadlar, träns, åldringspoäng, äpplen, rovor, sörp eller om man har riktig tur - ett ymnighetshorn :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Dank jo, misstänkte att det var grödor jag var tvungen att satsa på. Men det går ju så lååååååångsamt att odla... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, men om man odlar vete på 5 stora bördiga ängar med fågelskrämmor så drar man in flera hundra tusen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Någon som har koll på hur årstiderna ligger? Hur många dagar är varje årstid?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp