Stor taklampa

Tajger

Trådstartare
Jag letar efter en riktigt stor (80-100 cm i diameter) taklampa till vårt nybyggda uterum, några tips? (Tror att jag googlat det mesta...) Får gärna vara modern stil, inte gärna kristall eller rustik stil.

Har tittat på Ikeas maskros, den är ok tills vidare om vi inte hittar nåt vi verkligen gillar, men ni kanske har bra idéer!
 
Sv: Stor taklampa

Vad tycker du om lampan som är uppbyggd av glödlampor (har glömt namnet)?
 
Sv: Stor taklampa

Vad tycker du om lampan som är uppbyggd av glödlampor (har glömt namnet)?

Flos Taraxacum 88 tänker du nog på, har den över köksbordet här hemma.
Riktigt fräck, dock inget jag skulle våga ha i ett uterum pga priset bla.
 
Sv: Stor taklampa

De är snygga (utom den röda;) ) men inte så stora. Kände igen ett par, och de håller inte mer än 55-60 cm.

Hittade en skitsnygg igår men den gick på 88 000, så det kändes lite väl tufft. Då får nog Ikeas för 799 gå:)
 
Sv: Stor taklampa

Flos Taraxacum 88 tänker du nog på, har den över köksbordet här hemma.
Riktigt fräck, dock inget jag skulle våga ha i ett uterum pga priset bla.

Den var ju snygg, men visst, 27 000 är lite saftigt. Men det fanns ju andra snygga när jag sökte på Flos...
 
Senast ändrad:
Sv: Stor taklampa

Om du har ett bauhaus eller ett hornbach i närheten där du bor så dit och titta. De har hyfsat stora avdelningar med just taklampor.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 329
Hemmet Vi har ett stort vardagsrum öppet till nock, ca 4,5 m. Takhöjd och en del av rummet förblir utan möbler pga stora glaspartier ut mot...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: Reville
·
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 497
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp