desiree

Trådstartare
Finns det nånstanns man kan kolla på stona? Alla deras avkommor osv. Har ett sto jag skulle vilja veta lite mer om. Och vad som hänt med avkommorna osv.

Sv: Ston?

Om det är ett halvblod så kan du kontakta ASVH så får du reda på stoets ev. avkommor som hon har fått.

Avkommornas tävlingsresultat får du kolla upp på ridsportförbundet.

Hälsningar Helen Eriksson
www.stalltortuna.com

Sv: Ston?

Stamböcker finns på en del bibliotek. Jag vet inte vart du bor, men om det är Stockholmsområdet så finns de både på Stadsbiblioteket och KB. Det finns en nationell bibliotekssökningssida som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Kanske kan någon annan hjälpa dig.

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 904
Senast: Lea88
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Cardento kom till Sverige och Flyinge som femåring. Redan första säsongen betäckte han 130 ston, och numera finns nästan 1500 avkommor...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025