Ston utsatta för övergrepp

Sv: Ston utsatta för övergrepp

Hur i helvete ska man få stopp på dessa sinnessjuka människor?!!

Jag trodde "säsongen" var över för dem för i år, men tydligen inte.
Inte ens ett låst stall verkar vara fredat.

Det verkar vara en epedemi som sprider sig över landet.

Sv: Ston utsatta för övergrepp

Fy fanken, stackars hästar och stackars ägare! :cry:
Hoppas de blir friska allafall, bara att hålla tummarna!

Kan det inte finnas något sätt att hitta dessa dårar innan de verkställer sina sjuka behov? Eller är det så att de är utsläppta och samhället får vara försöksdjur som så många gånger förr? :(

Kan bara säga en sak, skulle jag hitta någon som gjorde sönder min eller någon annans häst "in action", då skulle det inte vara några problem att det hände igen! För det finns ju inget skydd tyvärr, det kommer ju hända igen, igen och igen tills förövaren är borta!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter ett bråk mellan två hästintresserade kvinnor lämnade den ena kvinnan bland annat hästgödsel utanför den andres port – mitt i...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är det dags att våra ridsportmedier börjar lyfta fram det positiva i vår sport och rapportera om tävlingar och göra hemma-hos-reportage...
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt