Stolt matte!

nevin

Trådstartare
Idag ska vi till veterinären med Lotus, då han har svårt att kissa ur sig, vill gå ut oftare än vanligt, och står i en väldigt underlig ställning när han kissar.

Ska ta med ett kissprov tyckte de, och jag såg framför mig ett evighetsjobb, med en burk under magen på en hund som inte kissar:angel:. Går iallafall ut, tar fram min burk, säger kissa till hunden - som gör just det! En lång ordentlig stråle, och inga reaktioner på att matte hukar under magen på honom, älskade, duktiga vovven:love:

Sv: Stolt matte!

Nämen då kanske vi ses, såg att du bodde i Örebro nämligen? Jag ska också till veterinären och vaccinera min valpis. Ska gå på drop-in tänkte jag :)
Hoppas det inte är något allvarligt med din hund och att det löser sig snabbt!

Jag ska åxo vaccinera våran valp i kväll på dropp in.
Kanske vi ses...:rofl:

Hehe där ser man. Jag är är den som förmodligen har den mest lurviga valpen. Han ska vara en dvärgschnauzer men på sista tiden har jag börjat undra... :angel: Speciellt eftersom han är nybadad nu inför veterinärbesöket, håren står lixom åt ALLA håll. :crazy:
Han kommer nog dock inte vara så ren då han ska med till stallet en sväng först...och jag vet hur han brukar se ut när han kommer därifrån.. :devil:
Vad är det för en valp du har då?

Vi har en skitlycklig Jack Russell valp på 12 veckor...:love:
Så det lär höras i väntrummet när hon inte får pussa på allt å alla.:d

Vi har redan varit där, synd att vi inte fick sen tid då!

Han är iallafall inte så sjuk, han hade lite blod i urinen, men inget att fel på herrn. Ska prova med Metacam i 10 dagar för att se om han blir bättre, veten trodde det kan vara så att han har ont i rygg eller ben.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 670
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 106
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Tänkte om någon kunnig människa här inne har någon idé, blir det inte bättre får vi såklart ta ett besök till veterinären. Natten mot...
Svar
14
· Visningar
2 340
Senast: Viva
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 668
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023