Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att leveransen av det stora paketet på pall som jag var tvungen att hjälpa till att lyfta ur lastbilen kom precis när jag var i duschen så att jag fick lyfta paket iförd handduk och arbetshandskar. Tur att de som levererar har sett en del, inte ens en blick fick jag:laugh:
 
Stör mig på att jag inte fått efaktura på min hyra än.
Anmälde mig i februari!. Tog kontakt och fick info om att det skulle inte börja gälla förrän i juni. Juni är här och visst jag har fått någon typ av dokument till min bank.Taggade med autogiro.. Men inga efakturor. (och ingen autogiro dragen heller, som jag trodde dom lyckats med först).

Blir att återkoppla och säga att det inte fungerar som det skulle. Gör om, gör rätt. :p
 
Stör mig på att jag inte fått efaktura på min hyra än.
Anmälde mig i februari!. Tog kontakt och fick info om att det skulle inte börja gälla förrän i juni. Juni är här och visst jag har fått någon typ av dokument till min bank.Taggade med autogiro.. Men inga efakturor. (och ingen autogiro dragen heller, som jag trodde dom lyckats med först).

Blir att återkoppla och säga att det inte fungerar som det skulle. Gör om, gör rätt. :p
Lol. Såg nu när jag tänkte svara på mailet att hen hade skrivit att dom trodde det skulle fungera from 1 juli. Varför ens lägga upp "Nu kan ni betala med efaktura" i mars?

Så dom får väl ytterligare en månad på sig att få någon ordning i systemen.
 
DSC_4540.JPG

Det här. För två pocketböcker och en dvdbox.

Annat mot när jag beställde med Instabix och hade bara lite kartong i ena sidan där dom satt alla adresslappar mm. Resten var förpackningen till varan jag beställt. (för närmare 1000 kr). 😋
 
Alltså PostNord.
Plingade precis på dörren - med hemleverans av ett paket, ett paket jag själv postade i förrgår..... mycket förvirrande.

Adresslappen till mottagaren har ramlat av så min adress syns under (därav leveransen). Jag skickar om paketet idag, men undra vad som händer med "spök-paketet" nu? Mottagaren är aviserad att paket är på väg och även i appen är paketet på väg. Men nu när paketet vänt och landat hos mig, får mottagaren bara en ensam adresslapp då tro? 🤔
 
Alltså PostNord.
Plingade precis på dörren - med hemleverans av ett paket, ett paket jag själv postade i förrgår..... mycket förvirrande.

Adresslappen till mottagaren har ramlat av så min adress syns under (därav leveransen). Jag skickar om paketet idag, men undra vad som händer med "spök-paketet" nu? Mottagaren är aviserad att paket är på väg och även i appen är paketet på väg. Men nu när paketet vänt och landat hos mig, får mottagaren bara en ensam adresslapp då tro? 🤔
Post Nord är lustiga, jag fick avisering på mobilen idag att "mitt paket var på väg", problemet är bara att jag inte har beställt något
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
95 96 97
Svar
1 924
· Visningar
95 678
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 863
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 464
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 567
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp