stöder inte på tassen

Anyo

Trådstartare
Satt i soffan och kollade på tv. Så kommer katten och ska in på lådan. men vänder och så ser jag att hon inte vill stödja på fram tassen. Hon ser lite svullen ut men inte så lätt att se eftersom hon är långhårig. Och jag ville undersöka för att se om hon har något sår eller dylikt men jag får inte ta i tassen. Hon ryter till åt mig och drar den åt sig. Nu blir ju jag super nojjig. Kan det va så att hon brutit något ben i tassen? :confused: Tänkte avvakta tills i morgon iaf med att kontakta veterinären för besök.
 
Sv: stöder inte på tassen

Även om katten inte vill att du undersöker benet/tassen så måste du ju helt enkelt göra det.Kolla först-Ring veterinären sen.
Katter har en otrolig förmåga att klara sig bra själva men om det verkar brutet så ska man självklart uppsöka veterinär.
 
Sv: stöder inte på tassen

var till vet idag. Det var en böld i trampdynan. Peew vilken lättnad ändå. Dock en kraftig inflammation. Frågade vet varför det kom så tvärt men fick aldrig något svar på det :/
 

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 326
Senast: Sel
·
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 640
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 531
Senast: AlmostEasy
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 776
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp