Stockholm vaärldsutställning 2005

Y

YaYa

Undrar om det är nån som ska dit?
Jag ska dit både lördag & söndag!:rofl:
Men jag undrar om det nån som har varit där innan & vad ni tyckte!
Ni som ska dit i år, ska ni ställa? Vad är det för ras och vilken klass?

Jag ska även vara med på nån uppvisning som SKK ska ha med.
Dom vill ha vissa raser med av nån anledning! Jag ska vara där med våra frallor! Nån annan som oxå ska vara med i den?
Hur fixar ni det med boendet? Är det nån här som vet nåt ledigt hotell där man får ha hund samt att det ligger nära mässan..!
Tacksam för alla inlägg!:)

Sv: Stockholm vaärldsutställning 2005

Jag ska dit!
Ska ställa min äldsta dvärg schnauzer tik. Den lilla är ju bara 10 veckor när mässan är så hon får vänta nåt år! Hon ska va med i öppen klass. Har väl inga förväntingar alls då jag tror att pälsen inte kommer hinna växa ut men kul iaf!

Jag ska ställa min weimaraner, för andra året, vi satsar på vår avelsgrupp som är väldigt fin och kom in i Stora ringen förra året:)

Jag bor på vintercamping med "mina" ungdomar (16 stycken), vi åker buss med andra hundungdomar från Skåne och spenderar helgen där.

//E

Det är svensk vinnarutställning Inte världsutställning. Den går i Polen nästa år

qwerty skrev:
Det är svensk vinnarutställning Inte världsutställning. Den går i Polen nästa år

Näe jag vet men jag satt och tänkte på allt möjligt när jag skrev det och då bla på olika utställningar med bla polen utställningen..:angel:
Här gäller det att planera vet du..:p

Hmm Jag kanske skulle skriva vilka jag skulle ställa..
Jag ska ställa vår nya hane från Findland.. Ingen förhoppning på honom.. Han är lite kort och därmed kan han inte länga ut sej riktigt men med 100 % bra psyke..!:)
Nanna som kallas för YaYa är min nya tik som jag köpt in är jätte fin lite låg bara..
Men som det är ju dommaren som dömmer så vi för se hur det går!
Vi får inte glömma skriva in hur det går för våra stjärnor :D
Ingen mer som ska dit..?

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 661
Senast: Fraegd
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 678
Senast: Dandylinn
·
Hundavel & Ras Jag tänkte åka upp till Stockholms hundmässa i december. Funderar över vad jag skulle missa om jag inte kommer dit förrän lunch lördag...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: holymary
·
Övr. Hund Ska åka till Stockholm på Fredag för att delta på agility SM i helgen. Såg på PM:et att min klass startar inte förens sist både Lördag...
Svar
2
· Visningar
926

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka