Stochampionatet

Humelibumlan

Trådstartare
Någon mer som ska till skara och busa i helgen?? :D

Kanske en liten trav buke sammankomst på campingen vore intressant?? :)

Gubben kör lopp på fredag,men vågar inte presentera honom för dig................. :D

Amatörernas sommarpris.

Vi åker ner på tordag... som traditionen bjuder :D

Och om du visste mer om mitt ressällskap, skulle du angagligen förstå att det är jag som ska oroa mig för vem som kan tänkas skämma ut sig! :smirk: :p

Ska ni bara dit över travet? Eller ska ni vara där hela helgen..

Jag kommer från Bergsåker fredag natt,så jag vet inte om jag åker till A.V.

Men nu börjar jag få lust att åka med.............. :D

nix, ska jobba... hoppas ni andra får det bra, och om ni kommer med i TV får ni väl vinka till mig... :p

Vi kommer bo på husvagns plats 343D som är den andra husvagnen på vänster sida efter "aktiva" campingen...
Har en vit volvo 855 combi :D

Välkommna förbi! :D :D :D

:rofl: :rofl: :rofl:
då ska jag alltså titta på TV:n efter nåt fyllo som står lutad mot en stolpe och ser ut att vifta bort flugor??? :confused: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:
då ska jag alltså titta på TV:n efter nåt fyllo som står lutad mot en stolpe och ser ut att vifta bort flugor??? :confused: :rofl:

He he he
Hur långt är det från Jönköping till Skara??? :rofl: :rofl:
Kan vara värt besöket.. :angel: :)

Klart man ska dit!!!

Tja!
Klart man ska dit!!! Åker upp från Göteborg imorgon - varit här & orienterat lite på skoj...

SES - PARTY!!!

alltså på helt fel ställe för att ha minsta chans att se vem som vinner??? :confused: låter jäääättebra!!!! :D fast du lär väl inte va det enda fyllot som står lutad mot en stolpe... :rofl:

Re: Klart man ska dit!!!

Jag åkte inte dit p.g.a. O-ringen,har fastnat timtals där i kö tidigare!!!!HUA! :devil:

Re: Klart man ska dit!!!

men tänk så många trevliga orienterare du hade träffat!!! :D fast förstås, jag var ju inte där... :D :banana:

Jag tänkte aldrig på att gå in här och läsa innan :crazy:
Men jag har bara varit där idag för att kika på stochampionatet.

Då hörde du oss säkert, även om du inte såg oss... :D
Stod 550m kvar... med stora banderoller (Giant Diablo och Staro Udine) och ropade och tjoade hela loppet... Om du såg oss var det jag som var nyvaken, stod i pjamasbyxor och hade en chamange flaska mellan brösten... :o :D :angel:

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
636
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10