Stochampionatet 2006

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Red Mile
  • Startdatum Startdatum
R

Red Mile

Jaha, Sprintermästaren är över.
Vi bockar och bugar för Fantasy Broline och för Flicka Kronos. :bow:

Så nu står snart Stochampionatet för dörren!
Vem vinner? Vilka skall dit? Vem borde inte ha anmält? Vem körde bort vem?
Dags för "silly fillies"! :p (Fast de är ju egentligen "mares").....:cool:

Sv: Stochampionatet 2006

Ah, hemmabanan, årets höjdpunkt! Vilka bra ston har vi då:confused: :o Joy Ås-mitt tips och den ende jag kom på:o

jag kör också på Joy Ås eftersom att jag inte är informerad med vilka som deltar :cool:

Samtliga kvarstående hästar hittar du på denna länk.
Väljer ut några som kanske känns lite hetare än andra:
Joy Ås, Electra Skift, Alltid V.G., Decisive Dust, Ima Tsarina, Jarretelle, Just Prawns, Livi American, Lotuschic, Ninia de Mortree, Orchidee d'Aunou, tex.

Defi Trizz & Aces Kriolin är ju våra hemmahopp. Ingen av dem är ju segraren,med rätt lopp i föröket är de säkert i final.

det är inte över än här hemma, V75 idag och lite mer festande!
själv hoppar jag stochampionatet i år (just nu känns bara tanken tung... :crazy: ), ska nog jobba också.
Tråkigt att svara Joy Ås, jag säger Livi American!

Lines skrev:
Defi Trizz & Aces Kriolin är ju våra hemmahopp. Ingen av dem är ju segraren,med rätt lopp i föröket är de säkert i final.
du menar Krinolin?

då håller jag på Aces Krinolin. hon är nämligen en av ST's uppfödningar, jobbade där när K-hästarna föddes och växtes upp! :idea:

det skulle vara härligt om Aces Krinolin eller Gullabo Däck Aces vann eftersom att det är uppfödningar jag har följt och tagit hand om! :idea:

även Super Delight (halvsyster med Across the Lines) eftersom att hon är uppfödd i närheten hos mig, och uppfödaren är mkt trevlig och seriös! har denne uträttat ngt speciellt i år?

men givna vinnarkandidater för mig är Joy Ås, Lotuschic och Just Prawns. mest för att jag har dålig koll på de nya hästarna inom travet, jobbar inte längre i ngt travstall utan får hålla mig till travtidningar.

När är kvalen?? När är finalen??

Hoppas på Livi American, vilken kämparglöd det stoet har plus för färgen (Skimmel) Alltid kul med hästar som sticker ut lite :D

Red Mile skrev:
Väljer ut några som kanske känns lite hetare än andra:
Joy Ås, Electra Skift, Alltid V.G., Decisive Dust, Ima Tsarina, Jarretelle, Just Prawns, Livi American, Lotuschic, Ninia de Mortree, Orchidee d'Aunou, tex.

:D :D :o

Mja, vi får nog stå över tyvärr.. :cry:

Alltså, jag måste få fråga, vad gör Just Prawns till vinnarkandidat?? har ni sett raden???

Då får jag hoppas på att Flamingo Broline tar sig vidare i försöken.. En av mina favoriter här uppe plus att jag fått äran att se den hästen växa upp och bli en stor dam.

wildrose skrev:
Alltså, jag måste få fråga, vad gör Just Prawns till vinnarkandidat?? har ni sett raden???

Att hon är anmäld gör ju att chansen finns? :idea:
Jag har ju till och med räknat upp en häst som aldrig har startat, inte ens kvalat, så Just Prawns står sig väl i den konkurrensen.

Carran82 skrev:
Då får jag hoppas på att Flamingo Broline tar sig vidare i försöken.. En av mina favoriter här uppe plus att jag fått äran att se den hästen växa upp och bli en stor dam.

Härligt att få se Nygren igen då, det var väl ett år sedan han syntes på travovalen i Axvall:bump:

Liknande trådar

Träning Har haft uppe en tråd för ett bra tag sedan ang. mitt sto och en del funderingar runt henne. Behöver nog lite råd över vad jag ska göra...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: nexxa
·
Övr. Djur Här är svaret jag fick: Lagen gäller för alla!! Men jag har hittat kryphålen :( Hon säger: Föreskrifter är fullt bindande medan...
Svar
5
· Visningar
2 150
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur