Sto med oäkting som son.. (ASVH) ;)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pastejja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 947

pastejja

Trådstartare
Mitt sto har ju i sitt tidigare liv fått en avkomma med skäckhingsten Sambesi. Det blev en trevlig kille, men utan gröna papper.
Om det nu skulle bli en duktig tävlingshäst av denna, skulle det hjälpa min häst med tanke på framtida stamboksförings-bokstav och i Blup, eller är det inget att räkna med? Stoet kommer att stambokföras så fort hon får nästa föl, men jag tänker mer för framtiden.. Eftersom alla hennes avkommor givetvis kommer att bli ytterst framgångsrika ;).
U

Sv: Sto med oäkting som son.. (ASVH) ;)

Eller för att göra ett svar enkelt... Nej den kan du inte tillgodoräkna ditt sto, då den är e en icke gdk ASVH hingst.

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 680
Senast: Freazer
·
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 916
Senast: Kisseninan
·
Avel Någon mer som fått dokumentet och hunnit läsa in sig på förändringarna? Jag kan ge en liten kort sammanfattning (förutom det som mest...
Svar
10
· Visningar
1 710
Senast: Fenestra
·
Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 888
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka