Stl på fleectäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Contezza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 712
C

Contezza

Pastor_Helbild.jpg

Denna häst är 166 cm hög.
Tror ni att han kan ha en 145 cm fleecetäcke?
Eller skall han ha ett 155 cm.

Tacksam för svar.

Grimmor och sånt passar X-full bättre än full?
Vilken färg tycker nu denna kille skulle passa i?
Skall köpa ett nytt träns samt benskydd.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stl på fleectäcke

Ta måtten på han, då ser du själv vilket som passar bäst. Alla täcken är olika också, kom ihåg det - så ta fram måttbandet så kan butikspersonalen hjälpa dig mer sedan

Natali skrev:
Ta måtten på han, då ser du själv vilket som passar bäst. Alla täcken är olika också, kom ihåg det - så ta fram måttbandet så kan butikspersonalen hjälpa dig mer sedan

Ja nu är det så att jag tyvärr redan har köpt ett täcke för ett år sedan.
Hann ej prova det på honom innan han gick på bete..
Det är inte klart ännu om jag skall ha denna häst på RS som det heter på ridskolan...

Passar inte täcket så kan du ju sälja det istället..Vänta med att köpa in ny utrustning till han före du vet om du kan ha han på rs eller inte.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 356
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan... 2
Svar
22
· Visningar
5 946
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna