Stjernekraft...

Stjerne kraft är ett lågbudget foder från Danmark har inget gott rykte i Danmark kan jag säga. Såg för något år sedan att någon börjat ta in det till Sverige (dessutom med bra mkt dyrare pris än vad det kostar i Danmark) Fodret är mkt billigt i Danmark fick nys om detta när vi köpte in en häst därifrån kollade dock med mina uppfödarkontakter däröver och de menade på att kvaliteten inte var bra på detta foder och att de aldrig skulle ge det till sina hästar. Det är deras åsikt som jag förmedlar har inte använt det själv då jag tror på vad de säger (mkt erfarna hästmänniskor).
 

Liknande trådar

Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
486
Senast: Elo
·
Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: lundsbo
·
Hästvård Nån som vet nån bra salva att smörja en hästs spenar och området runt då hon kliar sig mycket där? Hon har svullet juver alltid haft och...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: jemeni
·
Hästvård Undrar lite med antibitmedel som man lägger på trä som hästen inte ska bita på står ju att man inte tål att få det i ögonen men hur är...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp