Stjärnorna fick beröm av Markne

(Ridsport)
(Uppdaterad) Två ofrivilliga avsittningar blev det, när Pether Markne trots snöstorm tog sig till Stora Wäsby utanför Stockholm för att träna kändisarna inför Stjärnornas hoppning. Här hittar du filmklipp från träningen.

Läs mer...

Sv: Stjärnorna fick beröm av Markne

Jag fattar inte vem som lånar ut sin häst till det där, inte ens jag skulle låna ut nån av mina halvcrappiga hästar till nån som inte kan rida what so ever - haha.

Det förklarar varför jag hade kändisryttare (i ridbyxor) som klev på min buss för att åka till Stora Wäsby.
Ryttaren valde visserligen att gå i stället - hurtig - då det var 7 min till avgång.

Jag fick inte ihop det i mitt huvud.
Den personen - här - i ridbyxor?

Är det bara jag som tycker att hästen inte var så shysst mot Carolina?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 056
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Årets kändisar är riktiga stjärnor på hästryggen. - Jag är så imponerad, sa A-tränaren Louise Haaga, som höll i den första...
Svar
0
· Visningar
870
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Katt i påse
  • Muddypaws 24/25