Stipendier

E

ElinPeLinnea

Ska gå Ridsportgymnasium i Avesa till hösten.
Har räknat ut att det kommer kosta ca:5000 i månaden.
Ska söka lite stipendier nu och tänkte höra om någon har kläm på några bra för "hästfolk".

Elin :bow:

Jag tänkte också söka lite stipendier. Ska gå hoppgymnasium.. Det är bara att söka här på internet, det finns massor av "idrottande ungdomar"-stipendiet.. På de flesta bibliotek finns en "stipendiebok" som man kan kolla i och se om någonting passar.
Jag har även diabetes så där kan man också hitta en anledning att få lite konomiskt stöd ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 295
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 501
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar