Stilhjälp

purity_666

Trådstartare
Jag ska på bröllop och ska ha den här klänningen. Vigseln är utomhus så jag kanske behöver ha nåt över. Vad ska man satsa på?
Överlivet är helt i paljetter så helst inget som luddar för mycket och fastnar i paljetterna.

Jag är egentligen en färgglad person så bara klänningens färg är nedtonad för mig. Behöver alltså inte vara en svart sober cardigan på förslag.

Jag är kort och tjock kan tilläggas.

Så, vad har man över? Inte för tråkigt.

36-6616.jpg

Skulle satsa på en fin sjal, kanske blommig? Hittade en fin på Zara förra året när Jag skulle på bröllop..

Jag säger också kavaj. Älskar klänning + kavaj! Det matchar din klännings festlighet tycker jag, vore synd att tona ner den med en tråkig kofta eller dylikt. Jag hade haft en svart kavaj men du tycker kanske att det är för tråkigt.

Jag säger också kavaj. Älskar klänning + kavaj! Det matchar din klännings festlighet tycker jag, vore synd att tona ner den med en tråkig kofta eller dylikt. Jag hade haft en svart kavaj men du tycker kanske att det är för tråkigt.
Jag har faktiskt beställt en svart kavaj jag ska prova att ha till. Det är en kort kavaj med skinndetaljer på slagen

Ja vanlig kofta funkar nog inte heller, då får man nog plocka ludd från paljetterna hur länge som helst sen

Jag hade haft ngt med färg, gärna mönstrat. Kavaj kanske, men inte för lång och rak till den modellen på klänning, speciellt inte om du som du säger är lite större. Såg en ruggigt fin blommig kavaj igår på Myrorna nog som hade varit perf. Jag hade kollat secondhand

Jag hade inte valt en svart kavaj till den klänningen, speciellt inte om det är bröllop. Begravning möjligen, det är känns som enda "ursäkten"

Jag kan inte släppa den där kavajen jag såg på myrorna igår, den hade varit helt perfekt! Kostade även 100 kr! Hade köpt den själv om den inte varit lite för stor i ryggen.
Vad har du för stl TS?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 462
Äldre 24 år gammal har jag blivit bjuden på mitt livs första bröllop, och det är pojkvännens syster som ska gifta sig. Spektaklet kommer att...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
22 109
Senast: Mineur
·
Äldre Ska på bröllop snart. Klänningen är klar. Blir en helt underbart fin klänning, som dock är svart. Hellång. Skulle behöva en bolero/sjal...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Korall
·
Kropp & Själ Jag ska på bröllop om ett par veckor och har inget att ta på mig. Det är klädkod kavaj (brudgummen berättade mycket stolt att jag kunde...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Simply me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info