Stilbrott?

jenniealba

Trådstartare
En töntig fråga:

Ser det dumt ut att ha svarta distansstigbyglar (typ EZ-ride) till brun sadel? Någon som har det så? :crazy:

Sv: Stilbrott?

Du ska ha precis vad du själv vill tycker jag! :)
Och vissa är väl väldigt allergiska mot att blanda svart och brunt men matchningen ÄR ju faktiskt inte det viktigaste! ;) Och i distanssporten kan du ju se alla möjliga färgkombinationer så där blir du nog inte dömd!

Varför inte köra allt i svart/brunt stuket? Svart träns bruna tyglar el tvärt om, svart och brunt i kläderna mm, då ser det coolt ut istället.
Vet många som klagar om man har brun sadel å svart träns. Tänk att jag tycker funktionen är viktigast.

En töntig fråga:

Ser det dumt ut att ha svarta distansstigbyglar (typ EZ-ride) till brun sadel? Någon som har det så? :crazy:

Det går ju absoluuut inte för sig! Bruna stigbyglar till brun sadel, då kanske hästen springer fortare också ;) :rofl:

Typ jag har det till min distanssadel, men även till min allroundsadel (fast den är ju svart isf)

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: geting
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
719
Senast: Fetaost
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
765
Senast: QueenLilith
·
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 571
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar