Stilbedömd terrängritt 18/3 Flyinge HSK

the_connemara

Trådstartare
Är det inte dags för tävlingstrådarna nu??

Vilka kommer till Gravaregården på söndag? Vilken klass/vilka klasser ska ni rida?

Jag hoppas jag får vara funktionär :bump:

Sv: Stilbedömd terrängritt 18/3 Flyinge HSK

Åhhhh tävlingstrådarna hade jag ju nästan glömt bort!:o
Snart är det sommar på riktigt:love:

Jag kanske smiter dit som åskådare. Min käre sambo gillar att titta på banhoppning men av högst oklar anledning tycker han att fälttävlan är okul :confused: Åker jag kommer jag ensam eller möjligen med en liten Mathilde som bihang :p

Va, vilken knäppgök! :eek: :D

Jag har fö fått världens bästa funktionärsuppdrag :D:D:D

Domarsekreterare?

Ja, åt Ted o Linda :D Hur bäst är inte det liksom??

Jag som frivilligt, med stor glädje, åker helt ensam till träningar där jag inte känner någon och är jätteglad om det heller inte dyker upp någon jag känner för då kan jag höra tränarens varenda ord till varenda elev. Jag kommer ju vara i himmelriket :D

Åh va glad jag blir för din skull!! hade själv oxå tyckt att det var den absolut bästa posten att sitta på!! Du kommer ju lära dig MASSOR!!

Inte jag iaf. Domarkursen blev ju inställd och jag får banne mig arbeta lite för bröfödan innan hingstvisnignen på kvällen när jag ska vara borta hela söndagen. Typ gräva x antal m2 trädgårdsland av gräsmattan ska vi pyssla med :p

Hoppas ni får kul för Linda, ska bli jättekul att höra hennes kommentarer på söndagen :bump:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 429
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka