Stigläder

M

mathil

En fråga, står det någonstans i TR att man måste ha stigläder och stigbyglar? Rent hypotetisk fråga men intressant framförallt för mig som inte kan sitta ner med stigbyglar men det går bra utan :idea:

Sv: Stigläder

Men om man nu gillar att rida utan stigbyglar så kan man ju alltid "tappa" dom och rida så hela ritten:idea: Kanske inte så skoj för hästen o ha stugbyglarna hängande o slängande i sidan men det e ju en idea iafa:angel: :p

Sv: Stigläder

Gissar att det är dressyrtävling som trådskaparen menar.
Och jag håller med dig, ngn poängplockare blir man inte om man "tappar" stigbyglarna och kör resten av programmet utan.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
415
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
665
Senast: Amha
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 127
Senast: Nevermind
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
628
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka