Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan vara så att om du är mer spänd i ena benet så att muskeln drar ihop sig och benet då blir kortare. tror att jag oxå har lite ojämna ben men brukar försöka ha stigbyglarna så det känns jämt för mej.
Vet inte vad som är bäst att ha de så att det känns jämt för en själv elelr att ha de så att stiglädrena är lika långa... borde ju vara bättre att ha det så att det blir jämt för en själv så att man inte hamnar snett eller sitter mer på ena sidan.
ja, gör det, träna skritt, trav och galopp med olika tvärning och steglängd.. tempoväxlingar och testa att bara vrida överkroppen åt olika håll, hoppa på ett ben och växla till det andra efter 5 hopp.. man känner ganska fort vilket ben som är stelare, minst musklat, böjbarast etc etc..Det där måste jag testa om jag förstog det
hästen blir oftast sned även fast ryttaren inte är sned i skelettet, att du är högerhänt och ex inte mockar lika många tag med vänster hand som höger gör din högersida starkare, och med det så blir hästens vänstersida oftast starkare..Blir ryttaren sned om hästen är det?