Stigbyglar??

Kicki_83

Trådstartare
Nu har jag fått tag på svarta fenders...men nu skulle ja vilja ha svarta western stigbyglar...vart brukar ni köpa eran western utrustning?

Såg att Börjes hade bruna...men kan man ha svarta fenders å bruna stigläder?

Senast ändrad:
Sv: Stigbyglar??

antar att du menar svarta stigbyglar???? skulle jag varit du skulle jag köpt rawhide stigbyglar eller alu med snyggt mönster.

min dator hatar börjes hemsida, men jag har använt ett par av deras showstigbyglar (helt i "silver") det är snyggt :) även sett dem på svart sadel och det har varit myye snyggt.

annars har en känd distanssida svarta easyride som passar till westernsadel/fenders. tänkt länge att beställa ett par easyride, har bara hört gott om dem!

min dator hatar börjes hemsida, men jag har använt ett par av deras showstigbyglar (helt i "silver") det är snyggt :) även sett dem på svart sadel och det har varit myye snyggt.

annars har en känd distanssida svarta easyride som passar till westernsadel/fenders. tänkt länge att beställa ett par easyride, har bara hört gott om dem!

Okej ska kolla på easyride hur dom se ut...

Nu har jag fått tag på svarta fenders...men nu skulle ja vilja ha svarta western stigbyglar...vart brukar ni köpa eran western utrustning?

Såg att Börjes hade bruna...men kan man ha svarta fenders å bruna stigläder?

Var har du köpt fenders ifrån?Försöker hitta själv.

Trådstöld.........
Är det en Aussie du har på din avatar?

/Mike - glad Aussie-ägare :)

Liknande trådar

Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 949
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 999
Senast: Görel
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 451
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Jag skrev ju ett inlägg om hur ni brukar göra då ni behöver hoppa av och leda hästen i träns och fick många bra svar :) Jag har använt...
2
Svar
21
· Visningar
2 833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat