Stig H i tv

Sv: Stig H i tv

Tack för tipset! hade nog missat det annars! finns det en travgud så är nog mäster jesus... minst:d

Tack för info!!! Jag får ståpäls av att se SHJ göra segergest, speciellt den från Vincennes är ju helt underbar!!!
Härligt program om en härlig människa!!!:love:

TIPS FRÅN COACHEN:

Denna dokumentär sänds ikväll, tisdag kl. 22.30 på TV4 SPORT.

Oj vilken tur att jag hittade den här tråden, 2 minuter innan sändning! Jag fick både ståpäls och tårar i ögonen, jag som har dyrkat Stig H sedan jag började med trav... Förvisso var det i princip i slutet av hans karriär (jag började med trav året efter att Victory Tilly vann Elitloppet), men jag har ändå fått uppleva en del av hans storhetstid. :bow:

jaså de gjorde det? annars var de väl lite annorlunda på den tiden...?

På den tiden? :D Du menar på förra årtusendet....;)

Jag tycker att Ludde mest verkar att slå på skalmen, men visst ser det illa ut.
Eftersom jag är en väldigt hygglig kille så länkar jag så att även de som inte sett loppet kan bilda sig en uppfattning: klicka.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Goodbye, Sweden. Stjärntränaren Reijo Liljendahl flyttar till USA. – Det här är inget enkelt yrke. Jag har fått nog av snö och kalla...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Erik Berglöf, 70, vann det allra första V75-loppet som kördes den 30 oktober 1993. Vinnarhästen var ingen mindre än Värmlands stolthet...
Svar
0
· Visningar
246
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Linda Rosenquist, 50, gjorde under 18 års tid succé på trav-tv. För några år sedan lämnade hon dock branschen tvärt – och har inte synts...
Svar
0
· Visningar
405
·
Samhälle Ska ni kolla? Börjar kl 12 på TV4 tror jag men vet inte när själva kröningen sker. Jag hade inte tänkt kolla men ändrade mig, är trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 759
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar