Steve Billersclinic

TantAgda

Trådstartare
Någon som varit där (Åtvidaberg) och tränat för honom i veckan? Eller kanske bara tittat?

Vad tyckte ni? Hur funkade hans metoder på er häst?

Sv: Steven Billersclinic

Hejhej! Var där och både tittat och ridigt för honom i veckan. Jag tyckte han var toppen och han är väldigt bra på att förklara och visa precis hur man ska göra. Han vill verkligen att man ska förstå och gör allt för det, han får poletten börja trilla ner :) Hans sätt att jobba var något både jag och hästen trivdes med.

Sv: Steve Billersclinic

Vad har du för häst? Ålder? Erfarenhet?
Vill du beskriva lite mer hur ni jobbade?

Var och tittade en av dagarna och jag blev väldigt nyfiken på hur han jobbade med er.
Jag var där i torsdags vilket innebar att de flesta hade fått beskrivet hur de skulle jobba redan på onsdagen så teorin bakom det hela missade jag.
Det var också väldigt svårt att som åskådare höra vad han sa bitvis.

Sv: Steve Billersclinic

jag var där och red mitt 6 åriga quarter sto Stressless Dress Era. jag tycker han är jätte bra och jag rekomenderar att träna för honom. med min häst var det mycket lösgörande i förvändgalopp har en jätte lydig häst som är väldigt tävlings van som bara behövde träna på mer styrka i ryggen.

Liknande trådar

Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Fiorano
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
780
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka