Steinlager back in business

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Snazzy_Millie
  • Startdatum Startdatum
S

Snazzy_Millie

Så ut som Goop satt veldig avslappet... bra gjennomført løp :bow:

Sv: Steinlager back in business

Har nog aldrig sett han så fin,riktigt kul å se en 10-åring så fräsch

Jag hoppas verkligen att Steinlager håller,tycker man ser för mycket floppar i kategorin folkkära hästar does combacker! Varför tränas han inte av Per-Oleg längre? Jo en sak till Knut måste väll ha det hyffsat tätt varför köper han ingen fin unghäst och satsar på?

Jo en sak till Knut måste väll ha det hyffsat tätt varför köper han ingen fin unghäst och satsar på?
Han hadde vel forhåpninger til at Cromwell skulle fortsette å gå bra, men det har jo ikke akkurat innfridd...

Det tror jag inte är aktuellt för han! Han har inget att bevisa där.

Först Oslo Grand Prix sen försvarar han norge i elitloppet.
Håller han sig bara fräsch så kommer han att klara sig bra där

Javisst,men jag tycker det vore synd om han startade där.Jag tycker hästen är jättefin och att Gooparna gjort ett hejdundrande jobb med honom! Men jag hoppas för Steinlagers skull att dom tänker efter både en och två gånger innan dom tar ut honom i Elitloppet!
Men visst håller hästen och han känns fräsch,så Elitloppet...varför inte!?

Jag undrar fortfarande varför inte Per-Oleg tränar honom nu!:)
Någon som vet?

Det har väl med hans skada att göra, när gooparna fick vattensmaskinen tog ägaren väl en rövare för att få honom fräsh igen.
Det är vad jag har hört iallafall

tror ni han pallar elitloppet?

Nå er jeg ikke helt sikke på hva 'pallar' betyr :) , men jeg tror at han kan komme med om gaffelbåndet holder.

Han er invitert til OGP 11. mai.

Sitat Knut:
"- Jeg har jo satt i gang igjen hesten for å få være med i de største løpene. Viser det seg at han ikke rekker mot de beste får han slutte å konkurrere, men først må vi jo prøve."

Varför tränas han inte av Per-Oleg längre?

Det er som nevnt over her at de anser vannmaskinen som den mest skånsomme treningen. Steinlager fikk føling med skaden under trening i sept. 07, og derfor ble programmet lagt om.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 422
Senast: Solstig
·
Ridning Ska ev få hem ett 8 årigt sto som är insutten men i skritt och lite trav. Inte så mycket mer än så. Mycket arbetad från marken, snäll...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
12 077
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa en Back on Track Posture Reminder. Någon som har erfarenhet? satt den bekvämt eller skaver den vid armhålorna...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Leeelot
·
Träning Behöver tips på övningar för att få lite mer tryck och schwung i traven! Rider och utbildar en ridtravare som kommit en bra bit in i...
Svar
1
· Visningar
1 000
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka