Stegräknarapp som faktiskt fungerar

kolblakkur

Trådstartare
Har testat flera stegräknarappar men ingen av dem fungerar. Antingen räknar de inte alls eller så räknar de fem steg som ett.
Vill ha en stegräknarapp som fungerar lika bra inomhus som ute, upplever att de flesta inte verkar fungera inomhus då de inte kan mäta lika lätt där...? Men för mig som jobbar på kontor förlorat jag 8 timmars mätning om den inte mäter ordentligt inomhus.

Någon som vill tipsa om en bra stegräknarapp?

Jag använder Samsung health som finns i min mobil. Den räknar väldigt exakt både vid promenad och löpning.

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 039
Senast: JennyLz
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 200
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 538
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV