Steg 1-kurs på Täby!!!!

Habina

Trådstartare
Äntligen blir det en steg 1-kurs på Täby under en helg som jag inte har uppbokad redan. :banana:
Bara CSN :devil: behagar bevilja mig studiemedel så tänker jag åka dit. Någon mer här som funderar på att åka?

Sv: Steg 1-kurs på Täby!!!!

Habina skrev:
Äntligen blir det en steg 1-kurs på Täby under en helg som jag inte har uppbokad redan. :banana:
Bara CSN :devil: behagar bevilja mig studiemedel så tänker jag åka dit. Någon mer här som funderar på att åka?

Vad är det för kurs?

Första steget mot att bli galopptränare, jätteroligt! :bump:

CSN? är den studiemeldelsberättigad????
skulle jag aldrig gissa på, men är den det så vill man ju LÄTT gå!!!!!!

Om inte jag missminner mig så kan du söka hos CSN, det står nog till och med på informationen som Galoppförbundet skickar ut angående kurserna. De är helt klart värda att gå på, jag har gått 3 av kurserna och de är riktigt givande, även för de som inte tänker bli galopptränare.

Bara en liten fråga. När var den? Jag har en kompis som vill gå den men jag har slängt min SG där annonsen fanns. Jag själv tänkte gå steg 2, någon mer?

Steg 1 är på Täby den 19-20 Mars och 4-5 Juni på Jägerso. Själv ska jag gå steg 4 om den kommer till hösten, tjoho :banana:

Jag ska gå den kursen!!! :banana: Jag trodde det var alldeles för sent att anmäla men jag fick ett mail igår från Helena och det är grönt! Jag får vara med, tjohoo! Förra gången jag var anmäld blev kursen inställd och sedan dess har jag inte haft tid/råd.

Men nu ÄNTLIGEN!!!

Kolla på Galoppsports hemsida, där står inbjudan.

Det är ju en yrkesutbildning, så varför inte? AF vill att jag ska "börja plugga och bli nånting" istället för att vara arbetssökande, så nu när jag ska gå den här kursen måste de ju bli nöjda i alla fall ett tag framöver! :)

Var ni där nu då, allihopa? Det var jag och imorgon bitti postas anmälan till Steg 2! :banana:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
416
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 335
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka