Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

M

mumas

Hej!
undrar om ngn känner till det företaget eller tränar där?
Finns i Örebro, Kan ni berätta lite hur det är där..??
Tack på förhand.:bow:
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Var en tråd om detta för bara någon dag sen. Ska se om jag hittar den. Dom har nämligen råkat ut för lite trubbel :crazy:
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Tack för svaret.. oj det lät ju inte ju inte alltför bra..:(

Trodde det var ett seriöst företag. men nu vet man ju inte...åsikter tack..
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

om du bläddrar två eller tre sidor finns en tråd som heter ngt i stil med "kan ngn giss avem detta är" el liknande. Där har du folks åsikter.
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Nån mer som kan säga ngt?:crazy:
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Tack
Har kolalt den tråden men tycker inte ricktigt jag får ut hur det är
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Jag har sett o kört en Rottweiler som varit där som är endast 17mån som är total förstörd så tryckt o sänkt hund vete fan om jag nånsin sett.
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Jag vet inte vem denna personen är, men har läst om honom. Det blir inte rök utan eld, och om honom har det rykt väldigt mycket tycker jag.
Sen om det finns de som försvarar honom, det vet inte jag. Men någonstans måste det ju brista och ryka, eftersom det gång efter gång kommer upp sånt här om honom.
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Hej o tack för alla svar..Undrar om ngn mer tränat , jobbat/jobbar för honom och kan berätta lite..:bow:
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Jag har gått en helgkurs för honom, och då använde han då inte några hårda metoder ( mycket sympatisk och vägledande )

Jag upplevde Stefan som en trevlig människa!

Det som känns fel dock är att man utgick ifrån hans meriter när man anlitade honom och eftersom allt tyder på att dom är väl överdrivna så känner man sig lite lurad ...
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Jag har inte gått kurs för han, men däremot har jag varit på en av hans föreläsningar. Han verkar ha vissa förutfattade meningar om en del raser. Vi ville ha svar på hur man hanterar problemhundar, men fick mer svävande svar på vilka raser som oftast tillhörde problemhundar.
Jag frågade också om han använder samma metoder mot veka hundar, men han sa sig inte göra det. Han sa däremot att han tittar på hundägaren och hundägarens beteende mot hunden om det är där problemet finns. Jag fick inget grepp om hans kunnande, och vi fick inte svaren vi ville ha på våra frågor. Däremot hade hans medhjälpare med en Malinois som han ryckte i kopplet så fort han rörde sig lite. Vi som var på föreläsningen kände att han var inte rätt föreläsare för vår kurs.
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Jag har gått flera kurser för Stefan. Toppen! :banana: Gick tidigare för två olika IMMI-instruktörer men det gav ingenting.:( Tyckte inte de kunde något om hundar och kurserna kanske passar de som har småhundar för sällskap och underhållning man får lära dom en massa trix. Jag ville lära min hund lydnad och få bort en del dumheter som han höll på med. De fick vi hjälp med hos Stefan.
Man ska nog komma ihåg att inom hunderiet förekommer det alltid en massa struntprat (jag vet inte vad som händer utanför kurserna) och tidningsrubriker och skriverier - ja dom vill ju att folk ska läsa. Man får nog tänka lite själv och komma ihåg att den som skriver vi ju ha sensationer. Sen har ja sett att det är samma personer som skriver skit om vissa hela tiden. Alla kan ju inte ha samma åsikt om allt. MEn jag har i alla fall gått flera kurser. Stefan är trevlig, svarar bra på frågor, man får jättebra övningar träning som man har nytta av, och nåra hårda metoder (som dom skriver) har jag inte sett till. Folk skriver myhcket om Stefan fast dom aldrig har träfat honom.
 
Sv: Stefans Hundtjänst ngn som känner till?

Jag känner också att vi fick BRA och SUND hjälp av honom, det man blir lite fundersam är ju över hans "påhittade" meriter ?

Läs mitt inlägg #12
 

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 550
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har anmält min 2,5 åriga tik till BPH i oktober. Jag undrar om det är någon här som har gjort BPH med en reaktiv hund...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 416
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp