statistik på inläggen...

Sazalamel

Trådstartare
I bland när jag är inne på "visa profil" på nån användare så har jag märkt att det kan stå till exempel:

Totalt antal inlägg 5, men går man då in på "hitta alla inlägg" så kanske det bara finns 3 st

Räknas inlägg som plockats bort? eller varför blir det så?

Sv: statistik på inläggen...

Inlägg i trådar som automatraderas (sker t ex med inaktiva trådar på U, ÄU, Senior och Gnägg) samt inlägg i trådar som kastas räknas fortfarande efter trådens raderande. Det skulle bli mycket märkligt annars med inläggsräknare som hoppar upp och ner hur som helst. Det är nog bara när enstaka inlägg raderas (t ex pga olämpligt innehåll) som de räknas bort har jag för mig.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV