Startsidan?

N

Nickan

Den senaste tiden har min dator ändrat startsida.
Hur mkt jag än byter tillbaka så ändras det igen.
Startsideadressen blir hela tiden startsidan

coh jag vill ha aftonbladet. :mad:

Trodde det berodde på virus men datorn är återställd nu men detta "problem" kvarstår...
 
ifyllt var?? jag har förskt byta på blocket för dom har en "knapp" man trycker på (det står "vill du ha blocket.se som din startsida?) vet inte hur man gör annars än att välja sin startsida så?
 
Jag har råkat ut för samma sak, fast med Isearch som startsida! Och det spelar ingen roll att jag byter i Verktyg, den byter tillbaka igen titt som tätt... :mad:
Det har blivit så sedan vi av okäsn anledning fått ett extra verktygsfält i explorerfönstret. På fältet står det Isearch, och så finns det ett sökfält. Har ingen aning om hur det kom dit, eller hur man får bort det... :confused:
 
Jaha...blir likadabt för mig om jag stänger av datorn :(
Trodde jag lyckats fixa det nu.

Hur ska man göra då..??
 
Troligtvis är det ett spionprogram som ligger i bakgrunden och ändrar din dators inställningar hela tiden. Antivirusprogrammen brukar inte varna för desa program eftersom de inte räknas som virus, utan man måste använda särskillda program.

Prova att söka igenom din dator med till exempel Ad-Aware: http://www.lavasoft.de/
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 740
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 487
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 477
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp